داش مجید
داش مجید

داش مجید

صنما جفا رها کن

آهنگی هستش که میتونید از این لینک ببینید


نظر فراموش نشه



نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 10:46 http://dropeshgh.blogfa.com

نــه هــوا ابـریـسـت، نـه بـارانـی مـی بـارد. پـس بـهـانـه ی دلـم بـرای ایـن هـمـه سـنگیـنـی چـیـسـت...!
آخ که دلم چقد پاییز می خواد

شلمان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 22:58

کور نبودم که دیدم
خو واسه اون دلم خواست نظر گذاشتم
خو بقیشم الان بگو

شلمان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:14

وای چقد مزخرف بود این صنما
حالم بد شد خو

دمت گرم تو از همه زودتر اومدی
میدونم خیلی مزخرف میخونه اما من همش وقتی بهش گوش میکنم کلی بهش میخندم
آهنگهای جعفر هم هست که اونم کم خنده دار نمیخونه
احتمالا از آهنگاش شنیدی
خیلی باحاله اما باید بشینی سیر بهش بخندی نه اینکه بهش گوش کنی ببینی چی میگه من اگه بخوام یه چیزی یاد بگیرم کتاب میخونم بخاطر همین وقتی اینا رو گوش میکنم همش تفریحه و بهش میخندم
بهر حال خوشحال شدم اومدی

شلمان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:05 http://dropeshgh.blogfa.com/

علیک سلام
حالا کدوماشون قشنگن؟؟؟

بازم اگه بد بود ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد